ARGO FUCK YOUR SELF!

A kis Géza Affleck egy szokásosan szétkokszolt L.A-ben átmulatott éjszaka után másnaposan épp, azon morfondírozott saját hányásában, hogy hogyan tudna a róla kialakított tehetségtelen szépfiú státuszon változtatni. Ahogy a mellkasához szorította a hideg kis aranyszobrocskát, ami már jó 16 éve oxidálódott a kandalló felett, ráébredt, hogy neki is át kell változnia, hogy maradandót alkothasson. Mert lassan már csak azért emlékeznek rá, mert egyszer belenyomta az arcát J-LO méretes puttájába.

MV5BMTc3MjI0MjM0NF5BMl5BanBnXkFtZTcwMTYxMTQ1OA@@._V1_SY317_CR0,0,214,317_

Mit tegyen? Hízzon el, mint De Niro, legyen szét botoxolt, mint Mickey Rourke, esetleg legyen ráncos, mint Clint Eastwood? 

És ekkor megvilágosodott! Szakállat növeszt, és összebarátkozik egy két propagandistával a CIA-nél! Nem sokra rá megszületett az Argo.

Az Argo, amitől most minden kritikus a gatyájába brunyál vagy élvezz habitustól függően. Én viszont majdnem elaludtam rajta. A film elején azt hittem a München című film arab változatát nézem az Al Jazeera-n. Egész jól indult, annak ellenére, hogy Ben azóta sem tanult meg színészkedni, vagy ha még is akkor tuti, hogy Steven Seagal-tól vett különórákat

.tumblr_lrkcvbndgR1r3nt58o1_400

Szerencsére a filmet a hátukon cipelik a nagyszerű mellékszereplők (John Goodman és Alan Arkin).

Én kb. a film 45. percénél kezdtem ólmos pillantásokat vetni a már fél órája nagyon rémülten, legörbülő szájjal siránkozó amcsikra. Ekkor ki esett pár perc. Biztos ez a pár perc, ami miatt a legjobb film Oscarjára jelölték az Argot. A rém unalmas, élet írta fordulatoktól tökéletesen mentes sztoriból még több mint egy óra volt hátra.

Természetesen a film végén mindenki megkönnyebbül, és hazáig ajnározzák egymást, és Bent a menetrend szerinti tudja a tököm járaton az emberek, és én megint öklendezni kezdtem.

Argo-csapat1

Lehet, hogy én voltam túl fáradt, de nem. Ez a film egy közepes történet, közepes megfilmesítése. Ahol még azzal is szánalmassá teszik magukat a készítők, hogy egy másik kém filmből vágnak be zenét a feszültség fokozása érdekében(Spy Game - Operation dinner out).

Argo

Ezzel sem lett volna baj, ha nem hülyítené mindenki saját magát, és ha a film elejére kirakják a Warner logó elé a CIA-é címerét.

Ben Affleckről pedig már mindent elmondott Matt Stone és Trey Parker: